חניית נכים
יש בחניון עירוני בתשלום של אחוזות החוף: חניון בית האצ"ל, סמוך למוזיאון. לתושבי תל אביב-יפו תעריף מופחת בחניון.
דרכי גישה והתאמות
עמדות השירות מותאמות למתן שירות לכול. יש דלפק מונמך, עזרים לאנשים עם ליקויי שמיעה ומערכת עזר לשמיעה (מסוג לולאת השראה).
שירותי נכים
במבנה שירותי גברים יש שירותי נכים המשמשים גברים ונשים כאחת.
אמצעי עזר
נוהלי השירות מאפשרים כניסה של אדם עם מוגבלות בסיוע של כלב שירות וכן בסיוע של מלווה, למחזיקים בתעודת נכה שמצוין עליה: "פטור מתשלום עבור מלווה".
על פי הנוהל, אדם עם מוגבלות יוכל לקבל שירות ללא המתנה בתור ובתנאי שיציג תעודת נכה שמצוין עליה "פטור מהמתנה בתור".
אדם עם מוגבלות המעוניין בליווי של איש צוות המוזיאון יתקשר למחלקת הזמנות (03-5177180, 03-5172044). צוות המוזיאון ייענה לבקשה, בתנאי שהוגשה זמן סביר מראש.
ניתן לקבל כיסאות גלגלים לשימוש המבקרים. יש לפנות אל הצוות בדלפק הקופה.
ניתן לקבל מכשיר עזר לשמיעה. יש לפנות אל הצוות בדלפק הקופה.
בפינת המוזיאון המוקדשת למשמר הירדן יש מחשב לשימושם של אנשים עם ליקוי ראייה, המאפשר הגדלה של תמונות המוצגים והמוזיאון כולו. בעמדה זו ניתן לצפות במיצג המרכזי ובו הסרטים המונגשים לאנשים כבדי שמיעה בשפת הסימנים.
שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדים לשירות נגיש – הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות היא ליצור מודעות בקרב עובדי המוזיאון לנושא הנגישות, ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
פנייה באמצעות הדואר: מוזיאון האצ"ל בתש"ח, יחידת המוזיאונים של משרד הביטחון, ת.ד. 952 קרית-אונו 55108.